Underbart väder!!

1 juni och sommarvärme... :) Me like!!!

Helgen blev inte riktigt som jag tänkt då jag mådde riktigt dåligt nästan hela helgen... :( ... blev en lugn fredagskväll tillsammans med Jimmy, Micke o lite kortspel! Lördagen tillbringade jag mest i sängen, var helt slut! På kvällen blev det god mat o Robinsson (Hur kunde Elinor vinna???) Fick tyvärr ställa in tjejkvällen hos Kristina... sen igår åkte vi ut i stugan o åt middag tillsammans med min familj o busade med Sarah o Emma :)

Ungefär samtidigt som jag skrev det där om EU-Valet, så började tidningar, radio, tv o internet pumpa ut reklam o information... jaja, det var på tiden! Vet väl lite mer nu vad partierna vill... men varför kan inte någon (utom Sverigedemokraterna) våga uttala sig om Sveriges invandrarproblem? Det är ju ett stort problem, så varför bara blunda?

Dags för mig att köra till jobb strax... jobbar mellan 12-16 idag! Sen blir det en sväng på apoteket o förhoppningsvis gymmet!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men fy på dig Anna! Sverige har inte alls några invandrarproblem - du får inte säga sanningen, utan måste sticka huvudet i sanden som alla andra! Men allvarligt talat så har Sverige inget "invandrarproblem". Däremot har vi gått om invandringspolitiska problem och integrationsproblem.

2009-06-01 @ 14:26:02
Postat av: Anna

Haha... jag ska aldrig göra om det ;) Stoppa huvudet i sanden är vad som gäller framöver! ;)

2009-06-01 @ 18:44:27
Postat av: Linda

Gillar du det Sverigedemokraterna står för?

2009-06-02 @ 00:57:19
Postat av: Anna

Nej, det vill jag inte påstå! Men jag tycker de andra partierna ska vakna upp och inse att det finns problem!

2009-06-02 @ 14:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0