Galen dag...

Haft en ganska galen dag! Började halv tolv att tvätta - o har nu tvättat 10 maskiner tvätt! Samtidigt har jag monterat förvaringshyllor från IKEA. Sorterat, kastat, märkt upp och fixat i fem timmar inne i vårt förråd på ovanvåningen!! Av det har det blivit 3 överfulla sopsäckar med skräp - ett antal kartonger, påsar o.s.v. som pappa ska komma hit o hämta om en stund (mamma ska stå på loppis på Almåsa på söndag!) - mycket bättre ordning o reda - o en svettig o trött Anna, med väldigt ont i ryggen! Men ganska nöjd med vad jag gjort :)
Nu återstår bara att hjälpa pappa ner med att grejer - slänga sopsäckarna - ta upp den sista tvätten och sortera o vika den - fixa mat - ta en varm dusch.... Sen ska jag slänga mig på soffan...! Hade egentligen tänkt ta en pass på gymmet också, men inte en chans att jag orkar det efter denna dagen! *Pust!*

I morgon ska jag vara på jobbet kl 8 på säljutbildning... har redan haft den när jag var uppe i Stockholm sist, men men... :/ Jobbar till 16.30... sen ska vi på student i Trelleborg (Jimmys ena kusin som tar studenten!)
Sen på lördagen ska grabbarna ha svensexa för Acke, medan jag ska umgås med Alexandra på dagen o fixa inför kvällen - då svensexan ska avslutas med en 30-årsfest för Acke hemma hos oss... :) Fullt ös när de är nere från huvudstaden!
Söndagen planerar jag att ligga i soffan hela dagen...!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0