Min tredje vecka...

Då var jag inne på min tredje vecka semester o min sista hela vecka... (ska ha lite dagar här o där sen) ... men det känns faktiskt inte alls tungt o jobbigt... eller jo, är inte det minsta motiverad att jobba... men det är inte mycket kvar nu! O jag längtar tills skolan börjar o jag börjar mitt nya jobb på Himmelriket... :) Bara tanken på att aldrig (hoppas jag!!) behöva jobba HEEELA julen igen får mig att skratta högt!! O få göra saker jag verkligen vill...!!! Trots att jag kommer ha dåligt med pengar i fyra år framåt, så känns det verkligen som jag tagit rätt beslut :) ... det enda jag kommer sakna något enomt är mina kollegor...!!!

Det enda som oroar mig är min huvudvärk! Är bara så rädd att den ska ställa till det för mig... men jag hoppas ju verkligen att det ska hjälpa att få göra det jag verkligen vill o komma från all negativ stress...!?
Äter ju mycket mindre värktabletter redan o har slutat helt med mina antidepresiva... Min huvudvärk har tagit en annan form... den har gått från en konstant o  nästan likadan smärta hela tiden - till en värk med toppar o dalar! Alltså för första gången på jag vet inte när (minst 1 år i alla fall...!) - så finns det stunder då jag inte har huvudvärk alls (kryss i taket!!) - men mina riktigt anfall är också mycket värre o jag har svårare att hantera dem... :( ... o huvudvärken är heller aldrig långt borta - så fort jag sovit för lite, inte ätit på några timmar, druckit för lite vatten, druckit sprit, stressat, oroat mig för mycket, utsatts för värme - så tar den första bästa chans att slå till...! Inte sånt man borde oroa sig för hela tiden när man är 26år gammal?

Ska jag vara ärlig så vet jag inte vilket "läge" som var bäst... :/ Innan visste jag i alla fall hur jag skulle må varje dag...!?
Undrar om detta helvete någonsin kommer sluta??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0