Såld bil o feber...

Jimmy sålde sin bil i går! Till någon snubbe från Arlöv (som jag har haft inne en hel del på jobb)... han hämtade den igår kväll... kändes väldigt sorgligt... älskade att köra den bilen... men nu sparar vi över 4000:- i månaden... o Jimmy kan köpa en mycket billigare bil... men känns ändå väldigt tråkigt... :(

Fick min nya almanacka i går med posten.... :) Riiktigt snygg!! Meeee like!!

Haft stora problem med min astma i 1 ½ vecka nu... igår var det riktigt dåligt - var totalt slut i kroppen - o senare på kvällen fick jag hög feber o ont i halsen dessutom... jäkligt dåligt tajming då vi kör till Stockholm på fredag! Får vila mig ordentligt o hoppas på det bästa...!?
O på jobb blev inte så glada på mig när jag var tvungen att sjuka mig idag...! Fick mig en riktigt utskällning... som det skulle vara mitt fel att vi inte har någon butikschef just nu, o att där är total kaos o många jobbar halvt ihjäl sig...!?
Den här kaosen o negativa stämningen som råder i vår butik har jag länge vetat om - därför jag inte orkar mer! O just nu orkar jag inte bry mig om det alls... tänker inte dras ner i allt det där negativa igen, när jag snart slutar!! Kommer troligtvis stanna hemma i morgon med (om inte febern släpper) o sen är det vara NIO ARBETSDAGAR KVAR!!!!!!!! Whiiiiieee!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0