Igår...

I går gick jag upp ganska tidigt (kl 9!) - satte mig på balkongen o läste min nya bok! Jag vet att man inte borde klaga på värmen - men hjälp, det var nästan för varmt! Pendlade mellan balkongen o soffan hela förmiddagen - kunde lite släppa min bok en enda sekund - gillar den skarpt! (Nattfåk av Johan Theorin)
Gjorde mig i ordning o körde till Vellinge Blomman - hade telefonintervju på vägen med Himmelriket (www.himmelriket.se) - tänkte att det skulle bli mitt lite extrajobb under skoltiden... o har jag alltid velat ta upp det här med sexparty igen, så varför inte :)
Köpte lite örter o krukor på Vellinge Blomman - o åkte se hem för att plantera dem! Blev en liten "kryddträdgård" i min fönsterkarm i köket - meee like :)
Efter det blev det ett besök på Lilla Torg med Kim :) Kim hade så många bra idéer denna kväll att hennes nya smeknamn blev "Livet har sina goda stunder-Kim" ;) Blev i alla fall god mat, massor av god dricka o ännu mera tjejsnack :) En riktig kanonkväll!

Nu ska jag strax köra o hämta upp Micke (Jimmys bror) - sen ska vi köra till Hörby Marknad... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0