Bakfull...

Borde verkligen inte sitta här just nu... borde städa efter fylleslaget här i går kväll!! Vi firade ju att Jimmy snart fyller 30... o det var en ganska galen fest! Masssor av sprit, öl o vin - varav hälften nog ligger på golvet, marsvin, mycket pojkar som tafsade på varandra, karaoke, mycket snack om strap-ons o dubbelmackor, folk som spydde o däckade i vår soffa - nattligt besök av grannarna o mycket mera... :) Roligt var det, o jag vet inte hur jag lyckades bli så fuller... men så gick det i alla fall! Är äckligt bakfull idag i alla fall... o måste tvinga mig själv till att städa nu - ta en dusch, o kanske tvätta! I morgon väntar jobbet igen.... VILL INTE!!!!!

Kommentarer
Postat av: Kryllo77

Många amatörer och bara ett proffs som vanligt! Man mår ju som man förtjänar heter det ;) Tack ännu en gång för en trevlig fest! :)

2009-07-20 @ 15:43:18
Postat av: Anna

Jajajajaaaa... men det är något fel på dej! Normala människor BLIR bakfulla, så är det bara!! ;)

2009-07-20 @ 18:42:43
Postat av: Kryllo77

Det underlättar som fan att inte vara normal ;)

2009-07-20 @ 22:51:02
Postat av: Anna

SANT - LÄR MIG ;)

2009-07-20 @ 22:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0