Allt är en enda röra...

Allt är en enda röra just nu.... :( Jag bor hemma hos mina föräldrar sedan i måndags... har ju som sagt inte varit så bra mellan mig o Jimmy ett tag nu... men i måndags gick han in på min dator o läste mina privata dagsboksinlägg, berättelser o brev... grejer som bara var för mina ögon... saker jag skrivit när jag mått dåligt, när jag haft mycket tankar i huvudet o bara behövde få ut det...! Blev väldigt besviken på honom att har gjorde så... men jag förstår också att han blev väldigt besviken på mig... jag har gjort en del saker jag inte är stolt över o som jag inte velat berätta för jag vet att de sårar... men det har även han... o ingen av oss kan påstå att det senaste året varit bra...!?
Det känns jättejobbigt just nu på många sätt... o även om jag känt att ganska bra tag att mina känslor tagit slut, så ville jag verkligen inte att det skulle sluta så här..... :(

Ska strax hem till Kim på inflyttningsfest... är tyvärr inte riktigt på g... men det blir jag nog! Ska dock in o jobba några timmar i morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0