Rea...

Var med mamma på Nova Lund igår eftermiddags o jag var jättepostiv trots all kaos o alla människor... mamma däremot klagade var femte minut - trots att jag några dagar tidigare påmint henne vad det innebär att gå på mellandagsrea! Fick henne att bli lite mer positiv när jag härmade henne o hon insåg hur hon lät ;)
Blev i alla fall köpt ett par vinterstövlar som var jäättebilliga, ett par träningsbyxor, en tjockare tröja för halva priset o en ny väska som jag både kan ha i skolan o privat! Minns inte om jag någon gång hittat något på mellandagsrean. Fast brukar ju aldrig gå i affärer mer än jag måste de dagarna i vanliga fall i för sig!

Idag blir det en sväng till IKEA med Elin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0