Migrän...

Det var galet i morse - ca. 5 minuter efter att jag bloggat o stängt av datorn var det som någon slog mig i huvudet med en klubba - enorm huvudvärk, illamående o stjärnor framför ögonen = migrän! Var tacksam att det inte kom på tåget i stället, men kände lite snopet där jag satt redo för att åka till skolan... stannade hemma, för jag vågade inget annat när jag mådde så... men ska väl inte klaga - det händer ju väldigt sällan att jag får riktiga anfall nuför tiden! O det var väl egentligen inte konstigt om kroppen säger ifrån just nu - den har fått jobba på högvarv ett bra tag!

Mådde i alla fall lite bättre på eftermiddagen - så hann fixa lite här hemma, gå en sväng till ICA för att handla o hämta ut ett paket från www.bluebox.se - beställt lite julklappar! Borde pluggat också (svenskprov i morgon!), men det blev bara vääldigt lite... så jäkla trött på alla synonymprov - samma visa vecka ut o vecka in... :/ Får väl titta lite på det på tåget i morgon...

Dags att sova... Natti natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0