Kaos...

Jaaa, vad ska jag säga om partyt igår? KAOS, är kanske rätt ord... det var en väldigt fin tanke av killarna som fixade festen för de 100 tjejerna. De hade tema - Himmel o Helvete o hade inrett o klätt ut sig skithäftigt! Det var grymt imponerande! Jag stod då i "Himmelrummet".
När väl tjejerna kom så hade jag en timme på mig innan deras middag. Men 100 tjejer i samma rum med alkohol i kroppen gjorde att jag fick skrika för att ens göra mig hörd. Alla slet o drog i grejerna o det var total kaos... ett tag var jag av med grejer för 1500 kr (som tack o lov kom tillbaka sen) - o hade öl över mina produktmappar, visitkort och produkter... nästan inga beställningar o inga nya bokningar på party... var alldeles för rörigt för det... :/ Behöver väl knappt säga att jag inte tänker ta ett sånt party igen...!

Idag har jag tillbringat förmiddagen med att rengöra mina "leksaker" o försöka torka av min produktmappar, tränat på min redovisning tills i morgon (ska redovisa för de som går i årskurs 3 o 4 - NERVÖST!!) o fixat en massa annat här hemma... just nu är Jimmy i Trelleborg o byter till vinterdäck på bilen... o kl. 16 är det middag hemma hos mina föräldrar som gäller... mysigt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0