Fredag!

Sånt toppen humör som jag varit på idag... :) Bara vaknade i morse o skuttade ur sängen (njäää, inte riktigt kanske... klockan är ju trots allt 5 när klockan ringer!? Men nästan...!) - gjorde mig i ordning - blev klänning o stövlar! Hämtade upp Juyla o körde till skolan... hade ett intressant samtal hela vägen upp.
Väl i skolan väntade lucia i matsalen o lussekatter o pepparkakor. Luciatåget var grymt - de sjöng i stämmor o lite annorlunda varianter av klassiska julsånger! Myspys!
Efter det fick vår eget luciatåg (som ska uppträda på Dövas förening i Kristianstad i morgon) visa oss andra hur det gick för dem... de är duktiga, vet inte om jag vågat uppträda för Döva än...!?
Sen gick vi igenom vad vi ska sjunga i kyrka på avslutning (på teckenspråk givetvis!) - kom överrens om att det blir Stilla Natt i en rockigare variant o En värld full av liv.
Sen blev det prat o träning inför julspexet... kommer bli kanon!!! Måste bara hinna träna en hel del till... Nya favvis-jullåten nu... ;) Vår julskinka har rymt!

På vägen hem sjöng jag o Julya till gamla schlagers o annan svensk musik... skrattade så jag höll på att köra av vägen i mellanåt ;) Efter det blev det storshopping på ICA MAXI... ska har både mina o Jimmys föräldrar här på tre-rätters middag i morgon kväll! Roligt, men lite nervös inför maten (eftersom jag valt rätter jag aldrig gjort innan) ... men det ska nog gå bra!!

Ikväll blir det såklart fredagsmys med Idol...!!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0