BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

INTE MIN DAG I DAG!!!!

Började morgonen med att jag stängt av mitt mobilalarm o vaknade 40 minuter för sent... STRESS, STRESS, STRESS! Ingen frukost o nånstans i stressen tror jag att jag stukade foten... Blev körd till Svågertorp o slängde mig på tåget i sista minut! Väl framme på Malmö Central hade de ett tekniskt problem - som de fixade - o sen var ett problem igen... efter 20 minuter insåg de att de bara kunde köra med ett par vagnar, så alla fick pressa ihop sig! TRÅNGT! 30 minuter sent rullade vi vidare till Hässleholm! Väl framme, så hade jag missat bussen till Önnestad med 10 minuter... fick vänta 50 minuter på nästa... hann äta lite frukost dock! 1 timme sen till skolan - gjorde svenskprovet under stresssss....!
När skoldagen var slut 15.40, så fick jag skjuts till Hässleholm för att komma med ett lite tidigare tåg hem... men såklart var även det försenat! 15 minuter sent rullade tåget mot Malmö - väldigt få vagnar o väldigt trångt! Utanför Lund fick även detta tåget problem, men efter 6-7 minuter var det fixat... väl på Malmö Central skulle det redan trånga tåget minskas ner till ännu färre vagnar pga av fler problem såklart... gick ur min vagn för att gå till en annan, men kunde inte komma på igen - för mycket folk! Blev stadsbuss hem i stället... o så här efter 5 timmar o 45 minuters restid från dörr till dörr i dag, så undrar jag verkligen vad jag sysslar med? Kommer jag verkligen orka detta???
När en flaska med en demoprodukt som jag precis köpt in från Himmelriket för 200 kr ramlade i golvet o allt innehåll rann ut, bestämde jag mig för att krypa ner under täcket! VILKEN DAG!!!! BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0