Sista dagen...

I morgon är det dags för mina tolv sista timmar på ONOFF...! Allting snurrar i huvudet just nu... sjukt mycket att tänka på o det märks på min huvudvärk... :(
Grrymt nervös inför skolan o det är jobbigt att inte veta någonting om hur det kommer bli, kontrollfreaket inom mig skriker!! ... börjar såklart oroa mig för ALLTING också - pendlingen, vad det blir för klass jag hamnar i, om jag kommer tycka det är roligt o om jag kommer trivas, om min huvudvärk kommer bli bättre, om CSN-pengarna kommer räcka... blaaaa, blaaaaa, blaaaa... jag kan hålla på hur länge som helst!? Hatar den sidan av mig själv - varför måste jag oroa mig? Varför kan jag inte bara ta det som det kommer? Allting kommer ju lösa sig på ett eller annat sätt... men ändå måste jag gå igenom det i huvudet tusen, o åter tusen gånger... Bllääääääääää!!!

Måste lägga mig nu... låång dag i morgon! Tacksam att jag nästan bara jobbar med "extringar" i morgon... vet inte riktigt hur jag reagerat annars när jag skulle ta "farväl"... men det riktiga "avskedet" blir inte förrens på måndag innan uppropet, då jag tänkte åka in o bjuda på tårta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0