Så var sagan slut...

Började min sista dag klockan åtta i går morse... mötte Tommy på parkeringen o vi insåg snabbt att varken jag eller han hade nycklar till butiken... (inget oväntat då allt är kaos utan chef...!) ... efter några samtal, så körde vi in till Malmö o hämtade upp Per o nycklarna...!
Kvart i nio kunde vi börja vår inventering... o normalt när man inventerar mobiler så tar det en kvart... men denna gången stämde såklart ingenting! La några timmar på att försöka reda upp allting, men gav upp när jag insåg hur mycket det slarvats i vår o sommar... gjorde vad jag kunde!
Efter det blev jag utskälld i telefon av en kund då jag lagt massor av tid på att hjälpa henne, men hon fortsatte bara skrika... är det sååå svårt att visa lite, lite tacksamhet?? *blääää* (den sortens kunder kommer jag ALDRIG sakna!!)
Fixade lite på lagret, då de som jobbat dagen innan bara låtit allt så (förvånade inte mig heller!) ... efter det löste jag lite mer serviceärende o min bror kom förbi med en fuktskadad kamera - så fixade en ny till honom!!
Först på kvällen blev det lite sälj... o det lustiga var att jag sålde mycket, mycket bättre än jag gjort på länge o förbättrade mina siffror ganska rejält ;) Men det var kul eftersom jag visste att det snart skulle vara över!!!
Vid halv åtta skrev jag ett "avskeds"-mail till alla i butiken o lovade att komma med tårta på måndag... o tio i åtta kom Måns (väktare på centrat!) springande för att säja hejdå till mig... då blev det faktiskt lite jobbigt :( Inte för att jag aldrig kommer träffa honom o resten av människorna man lärt känna på ONOFF o Burlöv Center... utan för att det aldrig kommer bli detsamma igen...?!
Kvart över åtta stängde jag o Shima butiken, jag tömde mitt skåp o åkte hem... jätteskönt o en stor lättnad att slippa jobba där med, men känns också sorgligt o skrämmande att lämna sin "säkra punkt"...!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0