Dags att uppdatera...

Sååå grymt grymt trött, men kände det var dags för en lite uppdatering!
Det har varit några jobbiga, intensiva, informativa o roliga skoldagar än så länge... det är såååååå många nya intryck att ta in o hela grejen med att sitta i skolbänken igen känns väääldigt bakvänt på alla sätt! Men alla lärarna verkar toppen, skolan är mysig trots att den ligger mitt ute i ingenstans o långsamt börjar man lära känna lite folk...!
Mitt stora oros moment har varit hur jag ska ta mig dit o hem... vill verkligen inte ta buss o tåg då det tar sjuuukt lååång tid! Börjat prata med lite folk runt Lund o Malmö o hoppas att jag kan få ihop något bra, så man kan pendla med bil... återstår att se, men lite hoppfullt känns det allt!
Men i det hela känns det bra... helt klart skrämmande o lite jobbigt, men också väldigt roligt!!

Nu ska jag bädda ner mig o se på TV... i morgon ringer klockan 05.30 igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0