Nystart!

I går satte jag mig med bloggen o lekte lite med designen... tänkte att det var dags för en nystart nu när jag tänkte börja skriva här lite mer igen :)

Sen sist jag skrev har det hänt i hel del... men man kan väl kort o gott säga att jag känner att det är dags för en nystart även i mitt liv! Mitt största mål just nu är att jag SKA må bra!!!
Det är ca. 3 år sedan all den här huvudvärken började - sen har det blivit värre o värre o det har fyllts på med symtom i alla dess former! För ca. ett år sedan (1 maj 2008) så blev ju inte saken bättre efter branden i vårt hus! Sen dess har jag verkligen mått hemskt... mycket sämre än jag velat visa! Det har utan tvekan varit det värsta året jag någonsin varit med om!
Men nu orkar jag inte må så här längre!!! Jag har bestämt mig för att jag ska må bra! Jag känner mig mer positiv än jag gjort på länge! Tyvärr följer inte kroppen med i det... den är mer slutkörd än någonsin!
Men jag hoppas att min läkare ska hjälpa mig i morgon... jag har insett att en sjukskrivning är vad jag behöver! Om jag någonsin ska må bra så måste jag börja ta hand om mig själv o lyssna på min kropp.... o framförallt måste jag sluta att proppa i mig alla dessa värktabletter! Jag måste "avgiftas" från alla piller... det kommer bli jättetufft, men jag måste!
Sen när jag orkar, så ska jag ta tag i min träning ordentligt (köpte gymkort härom veckan på Lifestyle Hyllie http://www.lifestyledesigngym.se/hyllie.malmo/) och sen håller jag fingrar o tår för att jag kommer in på högskoleutbildningen till hösten som jag sökt till (Teckenspårkstolk - http://www.onne.se/egy_teckensprak_dovblind.html)  Både gymmet o utbildningen känns som två saker jag verkligen behöver för att må bra :) ... sen ska jag försöka gräva upp mig från min grop o bli social igen... låter det bra?! ;)

Kommentarer
Postat av: Kryllo77

Det låter bra!

2009-04-21 @ 18:57:25
Postat av: Kryllo77

Det låter bra!

2009-04-21 @ 18:58:17
Postat av: Linda

Ahhh!!!



Det låter underbart Anna!! Jag blir då glad av att läsa det! Och ännu gladare av att du känner så!!! Det är verkligen ett steg i rätt riktning!!

2009-04-21 @ 21:40:11
Postat av: Anna

ler Ja, det känns verkligen som det går i rätt riktning nu :)

2009-04-22 @ 17:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0