Tvättar...

Håller på att tvätta sängkläder o handdukar idag... inte vidare upplyftande men det måste göras! Har tillbringat en bra stund på balkongen (underbara väder!!!) med att börja på en ny bok - Nora Roberts - På slaget tolv!
De sista veckorna har jag läst som en tok... insåg att jag hunnit med en hel del - Stephenie Meyers fyra böcker - "Om jag kunde drömma" , "När jag hör din röst", "Ljudet av ditt hjärta" o "Så länge vi båda andas". Har också hunnit med Katarina Wennstams bok Smuts och Denise Rudbergs bok Åse. Men det är faktisk grymt avslappnande att läsa... man bara glömmer allt annat för en stund... :)

Hmmm... kanske ska hoppa in i duschen innan det är dags att gå ner i tvättstugan igen... o kanske börja tänka på lunch...!?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Wennstams "Dödergök" är också bra. och om du får tid över så kan du ju läsa "19 minuter" av Jodi Picoult, älskar de böcker jag läst av henne och denna stannde kvar länge i tankarna.

2009-04-25 @ 12:12:43
Postat av: Anna

Ska jag komma ihåg... snart dags för en ny beställning av böcker från Adlibris :)

2009-04-25 @ 12:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0