Tårtor...

Hmmm... sitter här o googlar runt på Tårtor... ska ju grilla med familjen i morgon o jag lovade att stå för efterrätten! O blev väldigt sugen på att göra en tårta... funderade först på att göra min Daimtårta eller en Budapesttårta... men insåg att min kära bror inte kan äta nötter, så nån av dem kan det inte bli... hmm... att det ska vara så svårt!? Gör ju inte saken bättre att min kockbakgrund alltid gör att jag "måste" överprestera... ;)

Vi får se vad jag hittar på... nu måste jag sätta lite fart - ska hinna till systemet o till ICA MAXI innan det är dags att träffa en tränare på gymmet klockan 14... sen kommer Kim o Andreas på middag i kväll... *trevligt, trevligt!*

Kommentarer
Postat av: Kryllo77

Princesstårta ska det vara såklart!



Ser fram emot god mat och trevligt sällskap ikväll :)

2009-04-24 @ 12:41:31
Postat av: Anna

Näää, gillar inte prinsesstårta! :(



Ser också frame emot trevligt sällskap i kväll :)

2009-04-24 @ 15:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0