Tankspridd...

Jag är verkligen totalt tankspridd just nu... min sjukgymnast ringde mig kvart i tio när jag fortfarande låg i sängen o läste! Jag hade missat att jag skulle vara hos henne klockan nio... jag brukar aldrig missa såna grejer - jag skriver ner allt i min kalender o tvingar jag mig själv att ha det i huvudet dessutom... men detta hade jag helt missat...!? Hon var som tur varken arg eller irriterad... hon var mest orolig för mig, då jag var så deprimerad o mådde så dåligt sist jag var hos henne... så hon ville bara veta hur jag mådde! :)

Var runt o kikade på lite möbler i går... hittade en jättefin o mysig soffa på Nilsson´s möbler i Svedala... kanske blir det ett besök där även på söndag... :)

Nej, dags för mig att göra mig i ordning nu... ska träffa Madde uppe i stan klockan 12 för en lunch :) Sen blir det en sväng till gymmet, innan det ska grillas i Trelleborg i kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0