Gymmet o tårta...

Blev ett par stressiga timmar där för att hinna till gymmet i tid... o jag som hade tänkt mig ett ganska lugnt pass på gymmet idag! Ojoj, så fel jag fick... Sara som är tränare där utmanade mig i en runda "Switching" - man kan säga att det är styrketräning med maskiner, men man står upp i alla övningar så det är sjukt jobbigt för hela kroppen. Sen tränar man 40 eller 50 sekunder på varje maskin, sen har man 10 sekunder på sig att byta maskin o sen är det bara att köra igen! GRYMT jobbigt, men skitskoj :) Det kommer jag helt klart köra fler gånger!! Sen körde jag 30 minuters kondition efter det... så benen var som spagetti efter det... ;)

Hittade förresten en tårta jag ska baka i morgon - Chokladfudgetårta med vispgrädde o bär! http://www.tasteline.com/recept/Chokladfudgetarta Hur gott ser inte det ut?! Mums!

Tror det är dags att hoppa in i duschen nu o sen sätta lite fart...!

Kommentarer
Postat av: Snowy

Hmm... Varför inte till ikväll :D

Den ser grymt god ut!

2009-04-24 @ 17:06:27
Postat av: Anna

Hoppas den blir god... tyvärr bjöd jag inte er på den igår, hoppas ni överlevde ändå ;)

2009-04-25 @ 12:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0