Det går trööögt...

Lägenhetsförsäljningen går väääldigt trögt just nu... vi har haft en hel del visningar, men ingenting händer! O nu blev även visningen i morgon inställd... *suck* ... såg att även grannen lagt ut sin lägenhet till försäljning - fast till ett lite lägre pris... http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/399282. Jaja, vår lägenhet ska vara med i Metro Bostad på fredag igen i alla fall o sen skulle det vara någon mässa i Köpenhamn eller nåt där de skulle visa upp vår lägenhet! Allting nåt...

Tillbringat dagen ganska lugnt... sorterat o kastat en massa från köksskåpen o städskrubben... häromdagen tog jag garderoben o badrumsskåpen :) Men sen kände jag mig helt slut o la mig i soffan o såg film... laddat ner (oj, så får man inte säga!!) "Vicky Cristina Barcelona" före ett tag sedan o tänkte ge den en chans... tror jag sov en stund, men den var ganska skum! Fast det är i för sig alla Woody Allens filmer på ett eller annat sätt!?

Nu ska jag ner o fixa till himmagjorda hamburgare med Max´s Frisobröd.... MUMS!

Kommentarer
Postat av: Kryllo77

Max Hamburgerbröd som man kan köpa i affären är sjukt goda! Bra val!

2009-04-22 @ 21:12:56
Postat av: Anna

Jaaaa, jag bara älskar dem :) MUMS!!!

2009-04-23 @ 12:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0