Är på jobb...

Står just nu på jobb - i kassan (då kassatjejen är sjuk!)... det är min första arbetsdag sedan branden o jag känner mig redan sjukt uttråkad...! Här är stendött pga av det fina vädret... o jag har t.o.m. spelat harpan flera gånger - o då har det gått låångt!
Började googla runt lite också när jag var som mest uttråkad - gjorde det gamla vanliga o googlade mitt eget namn - hittade den där hemska bilden på mig som de tog en blöt natt på Etage tillsammans med Liza... Bläää :( hemska foto!!
Sen började jag surfa på sexparty-sajter - är sååå grymt sugen att börja med det igen o hittade en sida där man är egen företagare, men handlar in allt från ett stort företag - vilket innebär att de ta hand om kundtjänst, reklamtioner, packning av leksakerna, öppet köp, upptryckning av kataloger o.s.v... o så kan man själv hålla på i den utsträckning som man vill... lät ganska bra - man tjänar ju inte lika bra som när man köper in o har hand om allt det där själv, men det är ju en början... ska ta o fundera på det där! Skulle behöva ett roligt extrajobb utan press då mitt andra jobb bara gör mig deprimerad! Men just nu är det inte läge för att göra nåt åt mitt vanliga jobb... =/

Så hur går det i lägenheten då? Har inte hänt så mycket sedan igår. De var o sanerade min soffa - gick snabbt o nu luktar den bara såpa i stället för rök! Får se om det håller sig i längden, eller om rökdoften kommer tillbaka?
Pratade också med försäkringsbolaget i morse - de som har hand om fastigheten då... ville ha en ny ytterdörr, men fick till svar att den var lika säker som vår gamla... krävde i alla fall att de skulle täta den, så hoppas de fixat det idag!? Är ensam hemma hela helgen, så ville få det fixat innan dess!!
Annars väntar vi bara o ser vad som händer när de börjar riva o bygga - den stora frågan är om vi ska kunna bo kvar då?

Nu är det snart bara en timme kvar på jobb... får njuta av City Rewind sista timmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0