Nostalgisk...

Suttit ensam hemma i kväll - Jimmy är i Stockholm o festar med jobb o mina planer gick rakt åt helvete... :/
Så jag bestämde mig för att äta lite gott, såg en film jag sett flera gånger innan, drack lite goa groggar, lyssnade på bra musik o blev nostalgisk - läste gamla lunardagboks inlägg från tiden jag var singel...! Jag skrev MASSOR på den tiden o hur sjutton orkade jag festa jämt? Jag festade ju verkligen jämt - varje jäkla helg o helst några dagar där emellan också... O så frågade jag mig vad det var för fel när jag var trött o hängig efter det...? Galet...!! Nuför tiden kan jag inte festa en kväll, utan att vara trött o sliten i två dagar efter... o får jag inte mina åtta timmars sömn så blir jag tokig! Sov jag aldrig som singel eller hur hann jag allting? Kul läsning i alla fall - o teorin om att mitt liv var en bra dokusåpa på den tiden stämmen nog ganska bra... hehe! Känns så länge sedan o samtidigt som igår...! Det var tider det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0