Fukt...

Hade den andra fuktfirman i lägenheten igår (den som min bror fixat!)... o till skillnad från den första firman så sa den här killen att det visst fanns fukt i lägenheten - både i hallen o i köket - i golvet, i väggarna o bakom köksintredningen... blev arg o ledsen när jag fick höra det... det innebär ännu mera strul då vi måste ifrågasätta vad den firman som Länsförsäkringar alitar har sagt o gjort o sen måste vi se till att de verkligen fixar det!!! Så ännu fler telefonsamtal, ännu mer jobb o ännu mera ork o kraft... :/

Hela min kropp skriker åt mig att den inte orkar mer - huvudvärken börjar bli olidlig, har hemska kramper i magen o har ett sjukt tryck över bröstet sedan igår... :( Men vad ska jag göra? Jag kan inte bara lägga mig ner o ge upp... vem ska du ordna o fixa med allt? Det finns ingen tid för vila.....! Jag måste orka, jag bara MÅSTE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0