Tom...

Jag känner mig så fruktansvärt tom... som jag är hungrig, men inte kan äta mig mätt... :( Skum känsla... kanske är det hoppet som försvunnit...?! Eller livsglädjen... vet bara att jag känner mig tom!

Ska strax iväg o jobba... 9.45-20...! Var ledig igår, solen sken o allt borde vara perfekt om det inte var för den där jäkla huvudvärken - mådde skit hela dagen, men tvingade mig ändå ut på Nova o Burlöv Center för att fixa lite ärende! Fick köpt en nya jacka... vill börja använda den direkt, men det är nog fortfarande lite kallt...!
Ledig i morgon igen... hoppas verkligen jag kan få en hyfsat smärtfri dag...! Funderar på att åka till Mobilia o luncha med Jörgen (min gamla chef!) ... saknar verkligen honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0