Måndag...

Måndag igen... o förra veckan gick så fort, har inte hunnit skriva! O sen har jag inte mått så bra - haft jobbig huvudvärk nästan varje dag o så är jag inne i en svacka just nu... hade förväntat mig att må bra efter vår resa, men huvudvärken bara fortsätter att banka på dag ut o dag in... har lite svårt att acceptera det o framför allt svårt att hitta kraft att kämpa vidare... :(

Hade en trevlig helg i varje fall - fredagkvällen tillbringades hemma hos Linda o Gulli med god mat, goda drinkar, "Jag har aldrig-leken..." o Alfapet... blev lite senare är vi tänkt o lite snurrigare också för den delen ;)
Lördagen var vi ganska slitna, så det blev ganska lugnt på dagen... körde några ärende o sen åkte vi till Peter o Fia på kvällen... där terrade jag alla med min nya kamera... hehe... ;) Åt räkor o såg Melodifestivalen... kunde inte låta bli att kela med hundarna, så blev ganska dålig sen... men jag fick skylla mig själv!
Söndagen tillbringades med att tvätta, spela Wow, panta massvis med flaskor o burkar, handla o laga god mat :)

O nu är det då måndag igen... ska strax köra till jobb... undrar om de blev klar med ombyggnaden av butiken förra veckan, eller om det fortfarande är kaos...?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0