Putande magar, fest o ännu mera fukt...

Överallt putar det ut gravida magar - känns som ALLA ska ha eller precis har fått barn omkring mig! O jag ska erkänna att jag fortfarande inte är det minsta sugen... åter igen frågar jag mig varför jag aldrig känt "mamma-känslorna"?? Älskar mina brorsdöttrar över allt annat, men vill inte ha egna barn... vad är det för fel på mig?

Var på Burlöv Center fest igår kväll... eftersom inte så många anmält sig denna gången, så hade de flyttat festen från Alnarpsgården o in i Malmö! De andra gångerna har det varit väldigt hög klass på maten, underhållningen o musiken... denna gången blev man besviken - kom dit utan att ha ätit, men den stora buffén var utbytt mot lite tilltugg, trollkarlar o komiker hade byts ut mot en frågesport om Burlöv Center o den annars bra musiken som varit live eller med en schysst DJ var utbytt mot några sunkiga CD-plattor... :/
Så det tog tid innan festen kom igång o mååånga åkte innan den gjorde det - men i slutet var det väldigt skoj o med tanke på bristen på mat, så var man ju lite fullare än tänkt...! Några foton finns på http://annizzen.pixbox.se

I morgon är det måndag igen o ännu en veckas kämpande med lägenheten tar vid - ska försöka fixa en hel del i morgon (då jag faktisk har semester o inte orkar hålla på med detta hela veckan!)
Målarna kommer på förmiddagen o ska fixa till vårt "hål i väggen"  - måste ringa försäkringsbolaget för vi har upptäkt att det runnit vatten på en vägg till o att en annan vägg blivit alldeles ojämn då gipsskivorna börjar böja sig, troligtvis ännu mer fukt - känns som detta bara blir ett större o större projekt för varje dag som går!
Samtidigt fortsätter vi kämpa vidare för att få rätt ang. de andra fuktmättningarna... o får väl försöka ta reda på hur det går med ersättningen av det som är förstört ute i förrådet o fråga om saneringsbolaget kan städa bort all sot från mina sommardäck, så jag äntligen kan få på dem på bilen!!

Semester ja - det är jätteskönt att vara ledig lite :) Försöker trappa ner på mina värktabletter o inte stressa! O än så länge har det gått ganska bra...! Precis haft 4 ½ dag utan värktabletter (var tvungen att ta en idag för bakfyllan) o det är det längsta jag klarat på fleera månader!! *Duktig Anna!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0