Instängd...

Det är en vääldigt obehaglig känsla att känna sig så här instängd... för några dagar sedan plastade de in vårt hus med vitt plast som täcker hela taket o tre våningar ner! Det är vääälidgt frusterande att inte kunna titta ut, att inte veta vad som händer utanför ens fönster o inte ens kunna se vad det är för väder...!?
Gillar inte alls det, men det är bara att köpa läget - nästan ett år kommer det vara såhär! Blääää...!

Jag orkar inte ens kommentera fuktfirmas besök igår... är sååå trött på hela den historien så jag bara vill spy!!!

Fullt upp hela helgen med studentfest o bröllop... :) Ska bli jäätteskoj, o jag ska ta såååå mycket foton... fast det förvånar väl ingen ;) Hoppas alla de där grå molnen håller sig borta också...!!

TIPS!
Hittade en rad olika artiklar av skribenten Jenni Berndtson (http://www.sourze.se/Jenni_Berndtson_10385416_a.asp) häromdagen som är väldigt inspirerande, känner igen mig i så mycket som hon skriver...!
Hon skriver om att ta slut! Om att lyssna på sin kropp o inte ignorera vad den försöker säga oss! Lyssna på sin intition eller sina fjärilar i magen som hon kallar det!
Hon skriver om att den där ständiga huvudvärk eller den återkommande förkylningen är kroppens sätt att försöka säga till oss att den inte orkar mer! Om att skämmas för man mår dåligt - för en sjukdom som inte syns på utsidan! Att känna att man inte räcker till o att skämmas för att man inte längre orkar...
"För att bli utbränd måste man ha brunnit, jag tror inte att vi som blev trötta brann för våra uppgifter, det var snarare så att vi brann för något som vi inte hade tid till att göra..."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0