Fullspäckad helg...

Då var det måndag o  sista dagen på denna omgångens semester - 1 månad kvar tills det är dags igen! =/
Veckan gick väääldigt fort, men var verkligen välbehövlig!! Har ätit mycket mindre värktabletter än på länge!

Helgen som varit har varit ordentligt välspäckad! Fredagen bestod av en hel massa ärenden, sen var det dags för Emmas student i Trelleborg! Det var trevligt, dock lite kallt o regnigt... men en hel massa foto blev det, o Micke blev förälskad i min kamera ;)
På lördagen var det dags för Helena o Rickards bröllop... det var nästan direkt till att göra sig i ordning på förmiddagen! Vigseln höll i Västra Skrävlinge kyrka o jag trodde faktiskt nästan att både Glenn o Rickard skulle tuppa av innan Helena o hennes pappa kom gående längs kyrkogången! Åhh, gud så vacker hon var :)
Sen bar det av till St: Gertrud där festen hölls - lokalen var jättefin, maten kanongod,  massor av känsloladdade tal förgyllde middagen, de fick ett oväntat besök från brandkåren o det blev en hel massa pussandes :) O efter middagen, tårtätning, presentöppning o den första dansen för brudparet så satte festen igång på allvar - med tequila, groggar o massor av dans :) Underbart skoj hade vi!!!! När det var dags att åka hem var man helt slut... tror jag somnade på en sekund eller nåt! Tog ju MAASSOR av foton också såklart (var ju utnämnd till förste fotograf av festen!) - resultatet blev 738 bilder, galet!! En del av dem ligger uppe på http://annizzen.pixbox.se

Nu ska jag ta en dusch, sen ska jag träffa Linda H :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0