Sexleksaker...

Stod inne på Apoteket på centrat på min lunchrast igår - lagom stressad o pratandes i mobilen... Tar mitt vanliga rör med Treo - vänder mig om o ska gå till kassan när jag ser hyllan med SEXLEKSAKER, precis där brevid värktabletterna! VAA?
Visst har jag hört att apoteket ev. skulle börja sälja sexleksaker...! De hade iför sig inget stort sortiment o väääldigt diskreta förpackningar... men varför tar de in saker som inte är speciellt bra då o dyra dessutom? (Jag kanske borde jobba som rådgivare till apotekets sexhjälpsmedelsavdelning... hehe)
O det kändes sååå fel - "Nu ska vi se vad vi ska ha idag - Alvedon, nässpray o så en DILDO!!" Nej, nej, nej...! Sexleksaker hör inte hemma på apoteket o verkligen inte intill den mest besökta hyllan! De flesta människorna tycker ju faktiskt det är pinsamt att köpa en dildo när alla kan se... (jag hör inte dit... men det visst ni nog redan!) Sexleksaker köps på nätet, på homeparty eller i trevliga butiker som MTY o Taboo :) Så är det bara!!

Ledig i tre dagar nu... underbart!! Har känt mig grymt sliten de sista dagarna - känt mig helt matt i kroppen o varit helt slut... har väl nåt virus eller nåt!? Ska bli skönt att ta det lite lugnt innan jag ska jobba helgen (igen!) o sen min sista vecka innan semestern!!

Haha, detta kan kanske vara nåt för mig - http://www.prylportalen.se/artikel/digital_pot_haller_koll_pa_blommorna_080630114921-502.html - digitala blommkrukor som håller koll på allt till mig! Då kanske blommorna faktiskt blivit vattnade ibland... ;)

Dags att hoppa in i dusch, sen ska jag luncha med Madde inne i stan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0