Stranden igår...

Blev stranden i Ystad i går - med mamma, pappa, Jimmy, Sarah o Emma... :) Riktigt mysigt! Vädret var helt klockrent, knappt ett moln på himeln - blåste en del gjorde det, men det var bara skönt.... vattnet var dock väääldigt kallt, men det stoppade inte oss!! Skönt med en riktig slappedag på stranden... Mmmmmm....!!

Idag ser det också ut att vara fint strandväder (alltid svårt att avgöra genom plasten som täcker vårt hus!!) - men eftersom vi tog en sovmorgon o vi ska vara i Trelleborg o grilla klockan fyra, så blir det bara några småärende till Mobilia o lite annat idag! I morgon kan det hända att det blir ännu ett strandbesök eller i alla fall en sväng ner i Västra Hamnen innan det är tjejmiddag hos Madde på kvällen....!

Hur går det annars med huset då? Joo, de river som galningar här just nu... de börjar tiiidigt på morgonen att väsnas o de har redan fått bort en massa bråte... de har tagit alla golvet i andra trappan, tömt de lägenheterna helt där taket rasade in, förråden är snart också tömda o taket är bortrivet på halva huset! I mitten av augusti kommer de börja bygga o fixa, o det verkar som polisutredningen ska vara klar då också... hoppas äntligen vi får lite besked ang det...!

Annars känner jag just nu att jag inte räcker till... orkar just nu inte vara speciellt social... orkar inte förklara mig, berätta om hur jag mår hela tiden, inte gräva i varför jag mår dåligt eller fundera vad jag kan göra åt det... just nu vill jag bara ta en dag i taget... umgås med några få personer som jag inte behöver förklara mig inför... vet att folk är besvikna på mig.... men jag mår inte bra o jag orkar inte just nu bara... förlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0