Snart dags...

Då var det söndag igen o jag sitter här framför datorn - trött o huvudvärk (såklart!)... Tillbringade kvällen hemma hos Peter o Fia i Skurup igår... min kära bror fyllde år! Blev taccos, mys med hundarna, Blueray-visning nere i biorummet o masssssor av Thailandssnack! Efter allt prat om myggor o insekter tvingade jag min bror att leta upp ett myggnät som han köpt sist de var där - o det ska med kan jag lova!!!
Resan känns äntligen verklig - nästa tisdag åker vi... sååå skönt det ska bli! Men innan dess är det massor som ska göra - tvätta, prova så sommarkläderna passar, storhandla på apoteket, PACKA, lämna hemnycklar till mamma o pappa, jobba, städa hemma o plocka ner julsakerna... men det ska nog gå bra!

Med Jimmys pappa är läget fortfarande som innan - han ligger inlagd på sjukhuset i Trelleborg... han kan inte röra sin högra hand o knappt armen heller... så det är provtagningar o sjukgymnastik som gäller... :( Kanske blir ett besök där nere i kväll...

Nu måste jag köra till jobb... ber till Gud att dagen inte blir lika dryg som igår... längesedan det var såååå mycket strul, service, klyddiga o sura kunder på en enda dag! *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0