Nytt inlägg...

Vaknade i morse med en sån sjuk huvudvärk att jag inte kunde låta bli att undra om detta verkligen är meningen med livet!? När ska jag någonsin få må bra igen om jag ens kommer må bra igen!? Det var ett sånt ögonblick som jag kände att jag inte orkar en sekund till utan att bli tokig... men någonstans hittar jag alltid lite ork o kraft att kämpa vidare... gjorde frukost, blandade en Bamyl o mös i soffan med Dawson´s Creek i några timmar!
Efter det kändes det lite bättre i alla fall o jag bestämde mig för att prova lite kläder inför resan... rotade igenom hela mina garderob - provade alla klänningar, kjolar, shorts, linne, tröjor osv osv... men det kändes faktiskt inget roligt alls - konstaterade att mycket av mina kläder inte passar länge, då jag knappt orkat bekymra mig över min vikt eller träning sedan all den här huvudvärken kom in i mitt liv... (just nu minns jag i för sig inte ens när jag inte hade huvudvärk...!?) ... sen är jag just nu vit som ett lakan vilket inte gjorde saken bättre.... har svårt att tänka mig att jag om en veckas tid ligger i en solstol på en underbar strand o solar...! Men det löser sig nog med kläder - tanken är ju att det ska shoppas en massa när vi är borta :)

Annars har jag jobbat en hel del på sista tiden känns det som... känns nog mest så eftersom jag inte jobbat full tid på flera månader innan...! Kommit fram till att jag nog aldrig någonsin tidigare varit sååå här trött på ONOFF... om några månader har jag jobbat där i FEM ÅR - helt galet vad tiden har gått! O det känns som det är hög tid att göra någonting annat nu... Min motivation är i botten, tycker inte ens det är roligt att fixa i butiken längre, är trött på allt skvaller o skitsnack, avskyr David mer än allt annat o trivs inte med min nya chef... o jag saknar verkligen Jörgen - trodde aldrig jag skulle säga det, men det är verkligen så!! Men man lär sig väl inte att uppskatta det man har förrens det är borta... o har insett att jag kommer nog aldrig må bra så länge jag är kvar på ONOFF ändå...!?
När jag kommer hem från Thailand är det i alla fall dags att skicka ut lite ansökningar igen... o kanske kanske tar jag tag i den där starta eget idén som jag har... det hade verkligen varit roligt att få göra det!
Vi får se vad som händer...

Var o fikade med Jenny härom dagen... pratade om allt från Thailandsresan, barnnamn, gamla minnen o konstiga tankar o nojjor som man har...!
Jättekul att träffa dej Jenny - jag hoppas vi båda tar oss i kragen o träffas lite mera framöver... fast nu kommer vi ju snart träffas igen på lite varmare breddgrader... :)
 
Hmmm... bekymmer har uppstått runt min födelsedag... har inte hittat en passande lokal för min fest... min gästlista är alldeles för låång för de lokalerna som jag känner till... någon som känner till en bra lokal där man kan få in 60-70 personer o lite kostar allt för mycket??

Nu ska jag ta o lägga in lite mer musik på mobilen så jag har något att lyssna på under den låååånga flygresan...!

2 arbetsdagar kvar innan 1 månads semester! 5 dagar till avresa...!

Kommentarer
Postat av: Kryllo77

Hej där!

Där är både Ärtholmsgården och ett föreningshus som ligger sidan om gården. Föreningshuset till hör nog Ärtholmens koloniområde.

Kram A!

2008-01-18 @ 17:28:36
Postat av: Anna

Tack för tipset - ska jag kolla upp :)

2008-01-19 @ 00:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0