Självinsikt o tankar om ICA...

Självinsikt - Jag kan bara själv förändra det jag inte trivs med i mitt liv...!
Har därför tillbringat en bra stund med att skriva om mitt CV o personliga brev. Ska jobba med det lite mer i helgen, sen ska det sökas jobb! Hittade just något väldigt intressant på monster.se...!

Var nere en sväng i vår lokala ICA-butik tidigare idag, vilken jag besöker måånga gånger i veckan vanligtvis! Eftersom jag befunnit mig på andra sidan jorden ett tag nu, så lade jag nu märke till vilka i personalen som bytt frisyr, vem som såg brunare ut o en hade skaffat en diamant på ena framtanden som jag inte lagt märke till innan...!
Då slog det mig att jag träffar de människorna fler gånger i veckan än jag pratar med mamma i telefon...!?
De har sett mig i alla möjliga former - uppklädd till tänderna innan jag ska på fest, svettig efter en runda på gymmet, nyvaken på morgonen, sliten efter en dag på jobbet, osminkad, förkyld, slut efter en lång dags migränanfall, glad, arg, ledsen, trött o hungrig... i så många "former" har nog inte ens mina vänner sett mig...!?
O ändå byter man bara några ord med varandra... är inte det typiskt Sverige? Så stelt...!
Jaja, bara mina tankar som flög iväg igen...!?

Nu ska jag lyssna på lite bra musik på CityRewind (107.0 fredagar mellan 18-21) för det har jag verkligen saknat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0