Ny kamera...

Igår sa jag Grattis på födelsedagen till mig själv i förskott o köpte systemkameran (Nikon D40X) som jag pratat om i evigheter :) ... o även om jag egentligen inte är speciellt duktig på att använda en sån kamera (ÄN) o alla inställningarna bara snurra i huvudet på mig så är jag överlycklig, för vilken känsla det är att ta bilder med den (trots att jag ännu bara testat autoläget) !!! Whiieee!!!
Så nu är min älskade Panasonic-kamera till salu - insåg att jag inte kommer ha användning för tre kameror, så en måste bort :( Om någon är intresserad så hör av er... (http://www.panasonic.se/servlet/PB/menu/1118037_l15/index.html) ...annars ska jag lägga ut den på tradera.com inom det närmsta!

Ska iväg till min sjukgymnast om en stund... hon rekommendera mig sist jag var där att skriva ner  5 saker som oroar mig o när jag väl hade fått ner det på papper så skulle jag se att det inte är så mycket att oroa sig för egentligen... testade det o listan blev mycket lääängre än 5 punkter - så gjorde om den o skrev 5 stora grejer som jag oroar mig för i stället... o när jag väl skrivit ner dem så kändes det inte ett dugg bättre! =/
Hon sa att jag kunde ta med min lista till henne idag o så kunde vi diskutera min punkter... men det känns alldeles för privat... trivs jättebra med henne, men hon vill leka psykolog lite för mycket ibland... hmm...!
 
Nej, dags att sätta lite fart så jag får lite gjort på min lediga dag...! fredag, lördag o söndag är det bara jobb, jobb o åter jobb... o lite skoj på kvällarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0