Första dagen på jobbet...

Kan bara konstatera att första dagen tillbaka på jobbet inte var någon höjdare - kampanjbyte, en miljon skyltar som skulle bytas, dåligt med personal, massor att göra på min avdelning o sura kunder... *suck* Huvudet sprängde också såklart... så fort jag blir stressad så tar huvudvärken i så jag inte vet vart jag ska ta vägen....!! Så jag tar några treo till, dricken en redbull o försöker lossas att jag inte känner den...! Har blivit väldigt duktig på att förneka...

Har ju tre lediga dagar nu i alla fall!! Har tillbringat några timmar hos Ingrid på salongen i förmiddags o fixat till mitt hår - färgning o klippning, jätteskönt!! Efter det har jag suttit o sökt på jobbsajter efter något som skulle kunna intressera mig - men hittade ingenting...!? Det är verkligen jobbigt att inte veta vad jag vill med mitt liv...!? Funderat mer o mer på sista tiden på att börja plugga nästa år... frågan är bara om jag är beredd att lägga fyra år av mitt liv med att leva fattigt o verkligen gå in för att plugga!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0