Svart o mörkt...

Hade en lite lunchdejt med Jenny o hennes lilla söta kotte idag :) Måste erkänna att jag blev lite sugen, men bara för en liten stund... hehe! Det är så underbart skönt att prata med Jenny för hon tänker verkligen som jag - vi oroar oss för ALLT!! Skönt att veta att jag inte är ensam... :)

Annars går inte jobbsökandet så bra - bara ännu mer förvirrad vad jag vill göra... Har fortfarande inte ringt runt ang. min huvduvärk eller lägenheten för den delen... känns som hela mitt liv är en enda röra!
Känns ofta som jag bygger ett enormt berg av tankar, oro o känslor o runt om berget finns bara en svart oändlig avgrund ...o börjar jag nysta o rota i det jag känner så är jag rädd att allt ska rasa...!? Berget är så högt att jag inte längre vet i vilken ände jag ska börja...!? 

Förlåt för alla mina deprimerande tankar... men just nu är det inte mycket som inte känns svart o mörkt... försöker leva för de små roliga stunderna... utan dem hade jag inte suttit här nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0