Såååå trött....

Fortfarande ingen ljusning i sjukvårdsfrågan...! Kollat med jobb o de vägrar hjälpa mig...!!! Mamma blev också orolig när jag lät så uppgiven o bestämde sig för att ringa runt o kolla läget... o anting kostar en psykolg 1000:- för 45 minuter, eller så har de inte plats för nya patienter...! Hon lyckades få en tid till en läkare på den nya vårdscentralen på Lindeborg... men den vägen har jag försökt hur måånga gånger som helst - så tror inte ett dugg på det... har inte bestämt mig om jag tänker gå dit än... det skulle vara för mammas skull i så fall....!? Så tillbaka på ruta ett igen.... bläääää!

Men får nog lägga min hälsa på hyllan ett tag till... insåg igår kväll att det är dags att kavla upp ärmarna och slåss för allt vi är värda när det gäller lägenheten! (När ska detta helvete ta slut????)
Hade fått en lapp i brevlådan där vi skulle tillåta byggare, målare, golvläggare o allt annat folk som springer i huset - de ska ha fri tillgång till vår lägenhet o kunna gå in med nyckel när som helst! Jag förstår att det är det smidigaste för dem, men vi bor o lever faktiskt här... något privatliv ska man väl få ha, eller?? Ska jag bara gå upp en morgon o så står det någon i vardagsrummet? Eller komma ut ur duschen så står ett helt gäng med byggare i lägenheten? I helvete heller! Mådde jag inte dåligt innan, så kommer jag göra det då! Det räcker att de bankar, borrar o håller på jämt o ständigt vägg i vägg med vår lägenhet...!
Sen dessutom har de fått för sig att de nog inte ens behöver göra något i vår lägenhet? Äsch, några fuktskadade golv o skadade tapeter, det kan vi väl leva med!?!? Jag förstår ingenting, hur ska de ha det egentligen? Jimmy o jag författade ett argt mail igår kväll om vad vi tycker om det hela! De ringde upp mig nu på förmiddagen o kommer förbi i morgon eftermiddag... då förhoppningvis får vi några svar! O polisutredningen skulle vara klar nu... men vi vet fortfarande ingenting o polisen tiger som muren...!

Jag är såå trött på allting just nu - jag är så trött på lägenheten, att om någon erbjudit sig att köpa skiten nu, så hade jag flyttat utan att blinka...! Jag är sjukt trött på mitt jävla jobb o alla jobbiga kundjävlar.... o David ska vi inte ens nämna ! O mest av allt är jag trött på min huvudvärk... denna eviga bultande värken som inte lämnar mig för en sekund! Jag avskyr att svara på frågan om hur jag mår... o får jag höra "Berätta för oss vad vi kan göra för att få dig att må bättre" fler gånger så spyr jag... hade jag vetat vad som hjälpte mig, så tro fan att jag gjort det för längesedan....!!!!! ORKAR INTE MERA!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0