Några rader till idag...

Är hungrig som en gnu just nu... väntar bara på att Jimmy ska ringa o säga att han är på väg hem från jobbet, så jag kan fixa mat... :/ Spagetti o köttfärsås (önskemål från min älskade) , sen blir det väl Idol o lite Wow:ande skulle jag tro...

Fikat med Jenny Persson (gammal klasskompis från grundskolan) här hemma idag... under skoltiden umgicks vi inte alls, men nu kommer vi riktigt bra överrens... :) Blir snart en ny fika hoppas jag!  Måste i alla fall fixa mina naglar snart...

De ringde från jobb o frågade hur jag mådde idag... o såklart undrade de om jag kommer tillbaks på fredag. Men kan inte ge nåt svar förrens på torsdag - läkaren får avgöra! Jag är såå sjukt rädd... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0