Lilla huset på prärien...

I dag börjar det verkligen kännas att man inte får ta några tabletter - huvudet spränger som satan o mår pyton gör jag... men det är det värt, bara jag mår bra sen!!!

Fick min "Lilla huset på prärien" box som jag beställt på posten i går...! Första säsongen av 9... tillbringat ett par timmar igår o även idag med att se på den... nostalgi på hösta nivå... trots att man hela tiden vet vad som ska hända eftersom jag sett alla avsnitten minst 3 gånger redan, så är det underbart! Bara älskar det! Jag måste få tag i alla säsongerna - än har de dock bara släppt den första i Sverige... :/ Den dagen jag får barn så måste de ju få se alla ansnitt, så som jag gjorde när jag var liten! :)

Just nu tillbringar jag mest mina dagar i sängen o soffan - med att läsa, se på film o tv o surfa... på kvällarna försöker jag piggna till, plocka undan lite, fixa mat o umgås lite med Jimmy... orkar ingenting annat just nu... :(
Alla får ursäkta mig för att jag varit så osocial på sistone, det blir bättre - jag lovar!

Nu ska jag återgå till min soffa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0