Läkarbesöket...

Blev sjukskriven 3 veckor till... läkaren ansåg att jag behövde det o kände väl själv att jag inte mår tillräckligt bra för att jobba än... ska gå på akupunktur 2 gånger i veckan o förhoppningsvis får jag snart tid hos den andra sjukgymnasten också...! Kanske blir röntgen sen också - vill verkligen det så jag kan utesluta saker o ting... :/ Tack o lov för frikort hos läkaren just nu! Hämtade ut nya migräntabletter efter läkarbesöket - 800 spänn för ett paket med 18 tabletter!! GALET!! 45 kronor tabletten... helt sjukt! Snart frikort där med...
Har också varit o förnyat mitt gymkort idag - måste ha något att göra, annars bli jag galen... tänkte börja i morgon igen om jag mår hyffsat! Får väl skriva en lista med grejer att hitta på också, så jag inte gräver ner mig helt... :/

Kommer komma tillbaka till ett helt annat jobb sen känns det som - ny butikschef, ny butiksledare (David!!!!... hjälp!) ,två nya extra personal o ny kassatjej... frågan är om det är bra eller dåligt?

Jimmy ska iväg med HP till Göteborg nu i helgen. De ska åka buss upp, sen ut o segla, äta o dricka gott o festa på Avenyn :) Sen blir det buss hem på söndag igen... Tänkte först följa med, nu när jag ändå är hemma... men blir nog lite för intensivt för mig... så får väl hitta på nåt annat... ingen aning om vad, men det kommer jag väl på?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0