Akupunktur o nya ideér...

Började min dag hos sjukgymnasten med att få akupunktur - hatar när han sätter nålar i ansiktet - gör äckligt ont, men det verkar i alla fall hjälpa lite. Min värsta huvudvärk försvann för en stund, något som inte hänt på flera veckor!! Åkte bort o besökte Linda i blomsteraffären o köpte två nya blommor till sovrummet! Sen körde jag in en sväng på ONOFF Svågetorp o snackade skit med Linda A :) Alltid lika trevligt...! Efter det blev det en liten tur på Rusta - o där tillbringade jag såklart en stund med att prata skit med Christer (vår gamla lagerkille som numera jobbar där!) Kände mig mer social än jag varit på länge :) Körde dock direkt hem efter det o stupade i soffan o sov i flera timmar... *Zzzzzzz...* Chrille ringde o berättade lite om hur de hade det på jobb - o blev ju massa prat om alla våra nya ideér också! Hade varit sjukt skoj om det blev så! Perfekta sättet att slippa ONOFF för alltid!!!!!! *ler hemlighetsfullt!*
Snart klarat av fyra dagar utan några värktabletter, det måste nästan vara något sort världsrekord ;) Nja, inte riktigt, men nära...

Får väl fundera lite på mat nu, fast jag helst bara velat bäddad ner mig i soffan igen... *gäsp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0