Nu e jag tillbaks...

Sorry, att jag inte skrivit på ett tag, men Jimmy var ledig hela förra veckan o då hittade vi på saker hela tiden - så hade varken lust eller ro att sätta mig ner o skriva... men nu är jag här igen!

Ja, förra veckan var som sagt Jimmy ledig - han tog en paus mellan butikschefstjänsten i Lund o säljartjänsten i Malmöbutiken, det var precis vad han behövde! Under veckan hann vi med ett besök på Media Markt (JÄVLAR, vad stort där är!!!) o en sväng på Nova Lund! En rejäl städning här hemma - där det kastades ett par stora sopsäckar med grejer! Köpte träningskort till Jimmy o tränade tillsammans några gånger...! Vi var på bio o åt gott varje dag! Spelade en himla massa Wow o blev level 70 med våra karatärer :) Jag var på möte på jobbet o var på mitt vanliga besök hos sjukgymnasten o fick akupunktur... Sen firade jag Linda när hon fyllde 25, o på lördagen var vi även på fest just av samma anledning!!! (Bilder finns på http://annizzen.pixbox.se)

I dag var det sen dags för Jimmy att återgå till verkligheten... själv har jag varit hos min nya sjukgymnast (jag vet att det är rörigt med alla sjukgymnasten, men jag går bara till två!) o fick fylla i massa papper om vem jag är, hur jag mår o varför jag tror att jag mår så... fick några småsaker att tänka på - om hur jag står o hur jag har huvudet... för det är just såna saker som vi ska titta på tillsammans... småsaker som man kan ändra på - för att gå o stå rätt o bli medveten om hur man tänker o vad som stressar upp en o.s.v... kändes jättebra o hon var väldigt trevlig!! Vet inte var alla dessa trevliga människor som verkligen bryr sig inom vården befunnit sig innan - men jag är evigt tacksam att jag äntligen träffat några av dem!! (tacka vet jag privatvård!!!)

Nu ska jag lägga mig i soffan o sen en film o hoppas på att min tryckande huvudvärk släpper lite grann o att jag slipper må så fruktansvärt illa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0