Jag...

JAG...


... har ingen huvudvärk idag!!!

... önskar Jimmy lycka till på sitt nya jobb på Phonehouse på Burlöv Center!

... längtar till Thailand! *Mmmm*

... hoppas Röglepacket får ordentligt med stryk i dag av Malmö... önskar att jag orkat vara där också, men, men...

.... vill att Sam åker ur Idol i kväll!

... skrev ett brev till min kusin i dag, men glömde posta det - smart!
... fikade med mamma på Mobilia i eftermiddags- mysigt!!
... måste köpa lite nya kläder snart - min garderob är sjukt tråkig...!
... gillar inte att IKEA (o många andra) redan säljer julpynt - det är bara oktober!!!!
... ska strax göra vitvinssås från grunden - något jag insåg att jag inte gjort på många år!?
... åt en clementin idag - smakar inte så gott än, men ändå!
... ska jobba heeela helgen!
... vill sjunga karoke snart - var ju jättelängesedan...!?
... borde nog boka tid hos en psykolog...?!
... älskar min nya mobil...! (Sony/Ericsson w880i)
... förstår inte varför man inte kan få seriösa svar om man sätter in något på Blocket?
... ska laga mat nu!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0