Börjar jobba igen...

Då ska man strax åka o jobba... var hos läkaren igår o hon beslutade att jag fram till den 30 november ska jobba halvtid, för att komma igång igen... kan inte riktigt bestämma mig om jag gillar det beslutet eller ej... såklart vill jag komma igång o jobba igen, så jag kan tjäna pengar o slippa klättra på väggarna här hemma... men samtidigt är jag jätteorolig för att jag inte ska fixa det - hur ska jag klara mig igenom en dag på jobbet när det känns som huvudet ska gå i bitar o det känns som jag ska spy när som helst? Speciellt när jag inte kan ta en enda tablett eller kunna gå o lägga mig om jag behöver! Enda anledningen att jag klarat mig hyfsat utan massa tabletter de senaste veckorna är ju att jag kunnat gå o lägga mig när det blivit förjävligt...:( Jag vet att jag målar fan på väggen nu, men detta är inte rätt vecka att börja jobba igen... för inom loppet av 6 dagars tid har jag haft 3 ordentliga migränanfall o illamåendet blir bara värre o värre... :( ... o i dag känns som det fjärde ska komma... *bläää*
Jaja, det löser sig nog... ska sätta mig ner i dag med min nya chef o se över hur jag ska jobba framöver... o sen ska jag försöka att inte stressa upp mig när jag se hur det låtit mina avdelningar i butiken förfalla...

Positivt i alla fall är att jag äntligen fått röntgentid... den 2 november...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0