Läkarbesöket...

Ska strax iväg o jobba (med sprängade huvudvärk), men tänkte peta ner några rader innan dess...

Var hos läkaren igår förmiddags - var där nog bara i tio minuter... hon sa att röntgen var helt normal, visade inget alls som kunde vara farligt! Hon sa att jag ska fortsätta på sjukgymnastik o jobba vidare med att stressa ner... sen sjukskrev hon mig 25 % av min arbetstid i december o sen trodde hon att jag skulle kunna börja jobba full tid i januari... o vi bokade inte in fler återbesök... så nu får jag klara mig på egen hand...! Känns ganska okej att börja jobba mer o vill verkligen må bra i januari, fast jag har svårt att se att det skulle bli så...! Känns lite jobbigt dock att hon nu "gett upp" mig... men det finns kanske inte mycket mer att göra! Känner i alla fall att det går på rätt håll - förra var jag jättedåligt 6 dagar i veckan ungefär o hade massor av rejäla migränanfall hela tiden... nu mår jag bara riktigt dåligt 3-4 dagar i veckan o de riktigt hemska migränanfallen har blivit färre... men mår trots allt fortfarande mycket mer dåligt än jag borde... :( Jaja, bara att kämpa på... idag blir det många värktabletter för att kunna jobba... *suck* ... o har fortfarande inget schema för december då chefen är sjuk... =/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0