Dålig dag i går...

Man kan väl säga att jag hade en dåligt dag i går - milt sagt! I dag känns allt lite lättare. Röntgen i morse gick snabbt o lätt - väntade 10 minuter i väntrummet, la mig på en bår som åkte fram o tillbaka i maskinen några minuter, sen var det över! Dock illamående o yr när jag körde hem, men var lättad att det var gjort... får förhoppningsvis svar i slutet av nästa vecka!

Vet att det sånt inlägg som jag skrev igår skapar att folk hör av sig - sms, inlägg o samtal - inte det jag är ute efter, men det känns jävligt skönt att veta att ens nära o kära står bakom en! :) O sen måste jag bara få skriva av mig i mellanåt när det känns som huvudet ska explodera av tankar eller bara av huvudvärken...

Fick ett spontant besök av Kim idag, som kom med fika, hjälpte mig att plocka upp tvätten från tvättstugan o pratade lite strunt - trevligt, fick mig på mycket bättre humör :)

Fredagkväll o har att se fram emot en lugn o skön kväll med köpmat o Idol tillsammans med Jimmy! ... i morgon ska jag jobba mellan 11-17 o söndag är det middag hemma hos mamma o pappa - det är vad som är bestämt för denna helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0