Ska snart o jobba...

Jag tänkte jag skulle ta upp det här med bloggandet igen. Lunarstorm känns inte speciellt roande o en av de största anledningarna till att jag "hänger där" är ju faktiskt just bloggen...

Ska strax sätta mig i bilen o köra till jobb, fast hela jag skriker "JAG VILL INTE"... borde vara jättemotiverad nu när jag varit ledig i fyra dagar o efter idag är jag ledig tre till... kanske just därför denna arbetsdagen mitt i alltihopa känns så meninglös... sen vet jag vilken kaos där är, ingenting fungerar, idiotkunder, massa sommarvikarier o Håkan har slutat o Jörgen e tillbaks... *suck* Jaja, bara att bita ihop... inte mycket mer man kan göra?

Jag ställde mig på vågen igår och jag började gråta... har ju inte alls varit nöjd med mig själv på ett tag, men nu fick jag verkligen bekräftelse... har inte vägt mig på minst ett halvår för att jag tycker egentligen inte vikten är så viktig, utan att jag ska må bra - vilket jag ju inte gör...
Tror jag ska testa Cambridge-kuren några veckor för att komma igång o sen sätta fart på min träning efter det... både Andreas o Jimmys syster Emma har ju lyckats bra med det! Egentligen inte alls min grej o det kommer säkert bli sjukt tungt, men jag måste göra detta för mig själv, behöver verkligen det! Tyvärr så hade både Andreas o Emmas konsulent semester o jag vill göra detta nu, så ska till en annan i morgon på Köpenhamnsvägen...

Måste bege mig nu...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0