Några rader...

Standbesöket i går var ljuvligt :) Inte ett moln på himlen på hela dagen, lagom svalkande blåst, men ganska kallt i vattnet dock... efter det blev det middag med mina föräldrar i Svarte och sen ett besök i Trelleborg hos Jimmys föräldrar för att hämta upp lite grejer... var inte hemma förrens halv 8 på kvällen - somnade helt slut i soffan :)

Nu ska jag strax iväg o träffa någon typ (?) som ska köpa min Sony-kamera, han skulle höra av sig när han hoppade av bussen vid Lindeborg! Sen ska jag beställa min Nikon-kamera i stället!

Sen om ca 1 ½ timme bär det av mot Sjöbo, har egentligen ingen aning om hur jag ska köra, men har tryckt ut en hyfsad karta o vägbeskrivning... önskar verkligen att jag hade en GPS ibland, speciellt med mitt dåliga lokalsinne!

Tänkte skriva lite om Cambridge också, jag har lagt ner det igen... kände att jag rusat in i det utan att tänka mig för - mådde bara sämre o hade ännu mera huvudvärk än vanligt... sen höll jag på att bli tokig att jag inte fick äta, inte för att jag var hungrig (för det var jag konstigt nog inte!), utan hela den sociala biten, att gå ut o äta, träffa vänner, laga maten som jag faktiskt tycker är så skoj, göra någon riktigt god middag när det är fredagkväll o.s.v... jaja, det var inte min grej helt enkelt... dock uppnåde jag något som jag absolut inte trodde jag kunde - en vecka utan småätande, o jag var faktiskt inte direkt sugen heller... så ska trots allt försöka äta nyttigare, äta mindre godis o skit och ta tag i mitt tränande igen, saknar faktiskt det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0