Min dag...

Mår mycket bättre idag! :)
Har varit med Petra i salongen på morgonen - tagit ur mitt löshår (känns som halva håret är borta!!) , färgat o klippt det... skönt! Hann med lite kinamat, innan jag åkte till Jenny (Persson, en gammal klasskompis till mig) och fixade mina naglar, blev väldigt nöjd!
Efter det tänkte jag att jag skulle ut o kika om jag hittade någon födelsedagspresent till Jimmy (han fyller år på måndag!). Hamnade på Jägersro Center o hittade inte ett dugg till honom - dock hittade jag lite saker till mig själv på H&M :) Blir nog den presenten som jag tänkt på ett tag... (kan tyvärr inte berätta vad här!)

Ska på arbetsintervju på mitt eget jobb i morgon bitti, med min egen chef... känns knepigt!? Vad säger man egentligen? Mina goda egenskaper är blaha blaha... mina dåliga egenskaper är blaha blaha... allt det där vet han redan ju!? Men men, ska vara lika för alla som sökt jobbet som butiksledare... ska bli intressant om inget annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0